Nog 2 daagjes.. - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Emma Massop - WaarBenJij.nu Nog 2 daagjes.. - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Emma Massop - WaarBenJij.nu

Nog 2 daagjes..

Blijf op de hoogte en volg Emma

17 September 2012 | Nederland, Overloon

Hallo allemaal,

Zaterdag heb ik mijn afscheidsfeestje voor vriendinnen en vrienden gehouden en ik heb er heeeeeeel erg van genoten! Lekker nog een laatste glaasje wijn of bier samen drinken. En het eerst traantje is dan ook gelaten nadat iedereen weg was, je gaat het toch allemaal missen. Heb wel een te gek kussensloop gekregen van de ijsmeisjes, een fototboek van de dinnies en nederlands pakketje van de mannen van clevers. Goed in de watten gelegd dus, top bedankt allemaal dat jullie er waren! Zondags is familie en vrienden hier geweest om ook even een goede reis te wensen, en ook voor de verjaardag van pap. Het was ook leuk hun nog even allemaal te zien, gek dat ik ze dadelijk een half jaar niet meer zie. Ik heb ook wat foto's van zaterdag erbij gedaan.

Nog een paar nachtjes slapen en het is zover,
De koffer gaat vandaag nog ingepakt worden, dat gaat een probleem worden want er mag maar 20 kilo mee in de koffer en handbagage 10 kilo, dus dat wordt proppen. Gelukkig kan ik de zomerkleren erin stoppen, want ik ga naar de zon toe! Heerlijk ze voorspellen het weekend dat ik aankom 18 graden, toch wel lekker. Ik ga namelijk naar de zomer toe en sla de winter over.

Gelukkig is alles goed geregeld vantevore. Mijn visum is allemaal goed gekomen dat heeft nog veel moeite gekost, dus begin er optijd mee als je er een nodig hebt !! Verder moet ik voor mijn staatsexamen wel alle boeken opnieuw lezen, want school geeft geen officieel cijfer voor literatuur waardoor het niet erkent wordt als een voldoende afgesloten onderdeel. Dus er moeten weer 6 boeken, gedichten, korte verhalen, etc. gelezen worden. Beetje jammer, maar achja dat is dan ook wel weer goed voor mijn leesvaardigheid.

De laatste groetjes krijgen jullie uit Nederland !
jullie horen snel hoe ik het daar heb en zal er ook regelmatig wat op zetten, op deze site en ook foto's.

GROETJES
Emma

  • 18 September 2012 - 10:48

    Charlotte:

    Heeel veel plezier emma! :)

  • 18 September 2012 - 15:33

    Manon:

    Heeeeel veel plezier Emma, we gaan je missen!!!

  • 18 September 2012 - 15:38

    Evelien:

    Veel plezier Emma en geniet geniet geniet!

  • 18 September 2012 - 15:38

    Evelien:

    Veel plezier Emma en geniet geniet geniet!

  • 18 September 2012 - 19:10

    Debbie:

    Veeeeeeeeeeeeeel succes en vooral veeeeeeeeeeeeeeeel plezier en geniet ervan ;-)

    We horen van je...............................

  • 18 September 2012 - 20:26

    Marjolijn & Mark:

    Hoi Emma,

    wij willen jou heel veel plezier en succes wensen met dit avontuur! Echt super dat je op deze manier de kans krijgt om je engels te verbeteren. Wij zullen aan je denken als wij hier in de sneeuw zitten en jij in de zon.. Een goede reis en geniet ervan. We zien de verslagen en foto's graag tegemoet!

    Liefs, Mark & Marjolijn

  • 19 September 2012 - 09:43

    Jack En Sanne:

    Ha Em,

    We wensen je heel, heel, héél veel plezier de aankomend tijd in Kaapstad! Mochten we de lotto winnen, dan komen we je bezoeken :)... Laat alle nieuwe ervaringen lekker op je afkomen en we gaan je volgen via je updates.

    Veel groetjes!
    Jack en Sanne

  • 21 September 2012 - 17:07

    Jos, Wilmy, Bas En Yvonne Kroon:

    Hallo Emma,

    We hoorden al van jullie mam dat je goed bent aangekomen. We wensen jou heel veel plezier in Kaapstad.
    Ik weet zeker als jij terug komt dan is engels voor jou een "eitje".
    Geniet van alle nieuwe ervaringen, we zulllen je volgen.

    Liefs vanuit Ven-Zelderheide,
    Jos, Wilmy, Bas en Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Overloon

Cape town

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2013

Swaziland-Mozambique-Kruger

03 Januari 2013

Eerste helft van December

28 November 2012

zomer is in aantocht

16 November 2012

WEEK 7 EN 8

02 November 2012

verjaardagen - gardens en halloween
Emma

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 11181

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 09 Maart 2013

Cape town

Landen bezocht: